Nemo

Här har vi min syrras ponny, Nemo.
Honom har jag ridit lite nu när Jenny varit i Spanien.
Hon tyckte att han kändes mjuk och fin när hon kom hem igår, så det var ju positivt!
 
Jag har ridit honom för många år sedan, när han var en ynklig liten 4åring.
När han precis hade kommit från Tyskland. Jäklar vad känslig han var då!!
Nu när jag sitter upp på honom efter 3år till är han lite dryg, men sen så ger han sig.
Då blir han mjuk och eftergiven, älska att rida, så kul!
Jag vet att jag är för stor på honom, men jag rider inga hårda pass...
Rider bara igenom honom lite så det ska bli lättare för syrran som inte
har lika mycket att sätta emot när han dummar och drygar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0