31. Hur många Rostter?

Japp.... Rosetter va de. Somsagt har jag inte hunnit tävla så mycket innan jag fick Tindra (fyra månader sen!). Jag har 19 rosetter...
Nu har jag hunnit samla ihop 24rosetter på ca5 månader! ;)
 
Men jag hann inte täva något på min medryttar-ponny Vicky. Vicky red jag i 2 år 3dagar i veckan. Men han bara tävla på hemmaplan. Och hon var ingen lätt ponny, målet var typ att komma runt banan.

Sen var det ♥Shakira♥ som jag red 6dagar i veckan i 1,5år. Hon var så himla outbildad när hon kom till mig, hon kunde inte änns fatta galopp... Henne "utbildade" jag i typ 1år, sen skulle vi börja åka ut på tävlingar. Men då skadade hon sig. Med henne han jag åka ut på 1 tävling. Därifrån fick jag med mig 1 rosett.

Sen fick jag Tindra, vi har hunnit åka på en del tävlingar, Stäket, Haningebyggden, Vällingby. Sen har vi ju tävlat på Rasta  oxå. Jag har inte plockat någon rosett ute (men imorgon då JÄKLAR ska vi vinna!!!). Hemma har jag 1 clear-round rosett och en blå-gul + blå! Från dressyren. Nu sattsar jag såklart på att vinna KM i dressyren, eftersom hoppningen sket sig... ^^
Tindra har jag 7 rosetter nu på ca 5 månader :)
Jenny och jag på Sävas fältävlansbana! :D FINA HEZTAR ♥
Trackback
RSS 2.0