Påväg hem nu! :D

Äntligen påväg hem! Sitter i bilen och det är väl här dom närmaste timmarna kommer spenderas.. Har varit riktigt skönt med sportlov och kul med skidor! Men jag har längtat ihjäl mig efter Tindra!! Så imorgon blir de nog stallet direkt efter jag vaknat ;) Mååååste få träffa min bebis igen! Busungen har dessutom ryckt sönder sitt träns idag oxå!! Hon hoppa lite när de kom en traktor ^^ TUR att de är sista dagen innan jag kommer hem! Agnes ringde och sa att Tindra hade ryckt sönder tränset när hon blev rädd för en traktor. Och jag blev SKIT RÄDD att hon hade slitit sig och stuckit, men hon hade bara hoppat lite *Lättnad!* :P PUSS från Marie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0