It's Friday, Friday! :D

Morgon redan? Ja, tyvärr..
Men det ör iaf fredag! :D
Så lite glad kan man ju vara? :)

Idag blir det först skolan och sen stallet.
Meningen jag nyss skrev var ganska onödig....
Ni vet ju typ de, standard lixom x)

Men går i skolan från 08:15 till 14:50
Då ska jag skynda järnet till tuben!
För att kunna hinna med bussen som går 15:10
Får se om jag lyckas? :P

I stallet blir det nog uteritt med Amanda?
Eller ett dressyr-pass :)
Men Amanda ska rida ut Wårtan
och då är det nog bäst att ha någon
som känner henne i sällskap?
Tror ja iaf.. :)

Jag har ju ridit ut fröken D.A.M.P ganska mkt
Och hon kan ju få sina attacker xD

+ Att jag nog ska försöka hinna med att titta på Jeanette
när hon rider Olle! :D
Det är MKT lärorikt de med ;)

Aja, måste skynda till skol nu ;)

Från Tävlingen i söndags! ;D
PUSS! Vi hörs å ses (kanske)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0