våfflor!

Haha, nu ligger jag här i min säng, halvnaken, tre på natten och tuggar extra tuggumi och suktar efter våfflor med sylt och grädde på! Jag sucktar även efter en mysig pojkvän att gosa med.. tänk om man hade våfflor och en pojkvän tre på natten??! Fy fan vad livet skulle va bra då! Åtminstone nått av de tycker jag att man skulle få, har man något av de så är det inte direkt att man tänker på de andra.. tex om man hade en pojkvän i sängen så skulle ju tankarna gå till något annat.... xD och om man ändå hade våfflor <3333333 Asså gud, jag längtar tills imorgon, då ska jag fan gå upp riktigt tidigt och steka (*våffla*) mig sjukt mkt våfflor!! Med massa jordgubbsylt och gräddig grädde!! <33333 och juste det heter ju grädda! *smart* Här kom iaf ett av mina random-inlägg... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0