Tja bloggen!

Tja, tja bloggen! xD
Neej, men hej på er :)

Har inte hunnit blogga idag, för idag skulle vi på Judiska museet. Och man skulle ha matsäck, så det var där min tid försvan imorse! Men jag började gaaaanska sent ändå, så borde ha hunnit blogga! hehe.. Men skit samma, ett blogginlägg mer eller mindere :/

Föresten har jag ÄNTLIGEN skrivit klart blogginlägget från i tisdags när jag hoppade barbacka! Bra vaa? :P
Här är en "länk" till de inlägget ---->  HOPPNING! 

Jag ska skriva lite fler "ridpass's-inlägg" eftersom hon har blivit riden varje dag förutom igår... DÅ vilade hon ;)


Min busunge ;)

Snart ska jag till stallet och träna lite dressyr för mamma om vi inte börjar bråka som vanligt.. hehe. För imorgon (och på söndag) ska jag träna för Emma Emanuelsson! :D
Är sjuuuuuuukt glad för att jag äntligen ska få träna för henne! Känns som alla har tränat för henne, men inte jag.. MEN imorgon DÅ! :D

För övrigt är de ganska chill ;)

Så nu ska jag skriva lite andra inlägg nu, PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0