Planering?

Godmorgon! Känner mig för 1gångs skull ganska utvilad, skönt! Nu är det bara att skynda på med kläderna och svepa frukosten, mot skolan!

Idag ska vi till mammas cusiner på midag kl. 19.00!! Det betyder att Jenny och jag har JÄVLIGT bråttom i stallet idag!.. Jag slutar tio i tre (14.50) och bussen går tio över (15.10) så jag kanske inte hinner?!! Men ska smöra lite för läraren och hoppas på att hon släpper mig 5min tidigare. För dååå hinner jag.. Så lite extra smörning idag ;)

Planerningen idag:
08.15 skola
14.45/14.50 slutar
15.10 Bussen
15.45 Ute i stallet
16.00 Mocka
17.00 Borsta och rida om jag hinner!
18.00 Pappa kommer och hämtar oss
19.00 Middag borta :D


Tyra och Jenny på bussen! ;)

Jalla jalla, mot skolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0