Om mig

Vilken klubb tävlar du för? Rastaborg! :D♥

Vad heter din tränare? Har fler.. Jeanette, Cribba och  mamma=Eva och Emma Emanuelsson!
Tycker du han/hon är bra? Dom är SUPER!!! Fast ibland blir de lite bråk med mammi ♥
Har du någon förebild inom ridsporten? Om man tänker "stort" typ Tobbe♥
Styrkor inom ridningen? Jag är ordentlig, noga och ger mig inte förens det är bra (kan förvandlas till en svaghet!)
Svagheter? Ibland ger jag mig inte förens de blir perfekt... finns mer!

Tycker du själv att du rider bra? Ja, jag tycker att jag rider rätt bra! Fast det beror ju på vad man gämnför med?! Elit/SM/EM/OS ryttare eller med en knatte på ridskolan? :)

Hur klipper du din häst? Shakira behövdes inte klippas, Tindra är klippt av förra ägaren.. Padd på ryggen, benen och huvudet sparat. x(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0