Första dagen jag vaknar som hästägare

Asså det är ganska coolt och jag kan inte riktigt fatta att jag har en häst i stallet som väntar, bara på mig! Bara min.. WOW! Cool känsla. ♥

Idag så ska Jenny (min lill-syrra) hoppa sin första (Nemo's första*) Pay-and-Jump på Kärsgatan med Nemo. ♥Nemo♥ är andra ponnyn i famailjen som är Jennys! 
Så hon skall iaf hoppa 60cm eftersom det är första gången Nemo tävlar.

Så Då är man tvungen att gå upp kl. 06.15 idag med.. haha, att ha häst äger!
Jag går upp tidigar på helgen än när det är skola.. xD
Igår gick jag upp 06.30 och idag 06:15... JIPPE! :D♥

Efter att Nemo har tävlat så ska vi hem till stallet och jag ska ♥rida♥Tindra♥ och så ska de mockas åt båda ;)
Det blir väl dagens planering kan man ju säga,
man hinner inte så mycket när man har häst.. x(♥

♥Tindra och Jenny, NAAAAW! :D♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0