Trött chey..

Nu sitter jag i skolan på min SO lektion, vi är typ "klara" för denhär lektionen så passar på att blogga lite ;)

Idag ska Tindra vilaeftersom jag tävlade igår, och hon brukar jui vila på måndagar. Hem direkt efter skolan och plugga + SOVA! ♥ I helgen har det inte blivit så mycket av de momentet (sova), i lördags upp vid sju och till stallket för att hinna rida 2hästar, mocka 2boxar och fixa mat till 2 hästar, osv...  plus att jag skulle fixa allt inför tävlingen på söndagen. Bråttom blev de, skulle smörja ALLT gånger 2, asså alla Tindras saker, jag "grund-smörjde" med glycerin-tvål (REKOMENDERAR STORT!) och sen så "fin-smörjde" jag med Effax. Effax är sjuuuukt bra om man bara vill "dra av" tränset/sadeln! Det blir rent och snyggt! :)


Effax och Glycerintvål in my heart! :')♥

Men det blev helt enkelt en heldag i stallet, som vanligt azzå... kom hem runt åtta, nio. Den på söndagen var det ju tävling så då blev det uppstigning vid fem! 05.00...... så jaa, jag är lite trött nu.

PUSS! Skriver ett inlägg om tävlingen sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0