Tävlingen!

Hoppade ju på Stäket igår! :D

Det gick jättebra, tycker jag. Jag hoppade LD & LC (80cm+90cm). Hon skötte sig utmärkt!

I L:D tycke jag att hon drog iväg för hon var rädd för "polo-baren", så jag saktade av till skritt, skrittade några steg och fattade ny galopp. Ville inte att hon skulle dra genom resten av banan oxå.. Men hon hoppade allt och jag gjorde så det gick i undertempo hela banan eftersom Tindra är SUPERLÄTT att korta galoppen på.. så fick 1tidsfel... men helt klart nöjd ändå! :)

bild från LD'n... hon hoppar hur lätt som helst ^.^

I LC körde jag på i ett högre tempo! (Mammas tips) eftersom det blir svårt att hoppa "stora" hinder från "stillastånde", hehe... Hon var en super häst! MEN..

De blev en vägran ^.^
Hon sprang förbi för jag sluta driva och styrde inte alls, *smart chey*... Men SUPER NÖJD med henne :)

Samma hinder fast 10cm högre! ;D

Hel nöjd tjej! Tjejer*
Finns fler bilder på länkarna neden:
LD+LD+LD!
LC+LC+LC+LC!

Kommer filmer när jag har hittat sladden till kamran.. ^.^
PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0