Offpist vid väggen!

Skit kul de har vart idag! Vi kom till backen i tid, typ vid nio. Så då passade jag på att åka branten som är en härlig inte allt för svår backe i Hundfjället. Så åkte den till typ halv elva, sen kom Elli, Lelle och Miko så då åkte vi till Offpist området brevid väggen. Väggen är typ den svåraste backen i sälen! Men det var riktig Nice!! inte lika uppkört som i de andra backarna. Lunch på Lyktan, sen träffa Hannah och hennes kompis Max. Hannah var ganska dålig på att åka, tihihihi! Men jag är ju inte jätteskillad.. men aja, kompisen max va iaf helt okej! Sen åkte vid väggen lite till, efter de drog vi hem till Elli. Nu ska vi snart äta, PUSS! Någon som känner sig sugen att hänka nästa år?! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är visst bra på att åka skidor men jag ville bara inte åka väggen! Din bajskorv! Puss ring mig!!!

2012-02-29 @ 13:00:56
URL: http://enhasttjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill hääääänka! skiing <3

/a.g

2012-03-02 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0