Mot stallet idag!

Idag drar jag till stallet direkt efter skolan :D
Jag ska rida min sötaste Tindra, men även lilla Bosse! Det blir nog dressyr i stora ridhuset för båda ponnysarna.. Jag ska prova en ny dressyrsadel på Tindra! :D
Men först ska jag kolla om den ligger bra :)
Jag är ju inte direkt duktig på sadlar, men man ser ju om den ligger så pass bra att man kan rida med den, åtminstone 1gång, hon dör ju inte ;)
Har även upptäckt (i tid, för en gångs skull) att jag kommer vara tvungen att ösa järnet genom stallet idag för att hinna med bussen som går tio i åtta.. mocka, göra betfor, rida och borsta x2 på 4timmar, Yee right... lycka till.
Min finaste ängel och Kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0