Internet knazar?!

Sjukt jobbigt! Mitt internet knazar verkligrn idag.. jobbigt, jobbigt.
Stör mig verkligen på mitt cp-internet.
Har försökt att få igång de ett tag nu och äntligen fixade jag det :D

Först försökte jag med att bara koppla ifrån och ansluta igen, funkade inte.
Då provade jag med att gå ner och dra ut routern och sen koppla in den igen..
Det funkade förstårs inte heller... blääää.
Gjorde samma sak fast med modemet, det gick fortfarande inte.
Ringde pappa och frågade!
Han sa att jag kunde prova med att dra ut sladdarna till väguttaget.
Funkade inte heller.....

Dåå gav jag upp. Sen så startade jag om datorn
för att den var tvungen att uppdatera eller något sånt ?
Och sen när den startade så funkade de igen :D

Så har fixat med de i typ 1timme... men nu BackOnTrack! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0