26. Hur mina vänner beskriver mig

Hmm, vet inte riktigt. Jag skrev på FB och då var det bara 3 som kommentera men dem skrev:

Om man utgår från dehär underbara människorna framstår jag som en snäll människa!
Men tro mig, de är jag inte världens snällaste människa..
Enligt mig är jag ibland jävligt taskig (men det finns oftast en anledning vrf!), jag kan vara fett dryg och bitchig oxå, hehe...

Men jag ska försöka bli snällare och en bättre förebild, speciellt i stallet där det finns många yngre människor!
När jag var liten såg jag upp till de äldre tjejerna i stallet jättemycket!
Dem var duktigare och kunde mer.
Så ska själv göra mitt bästa! :)

PUSS!
/Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah.. ta bort bilden snälla.. :OOOO

/a.g

har inget med texten att göra men vill helst inte att ngn ska se det där med mig o bilden bara!! :o

2012-02-27 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0