Tjennare tjejer!

Hej på er, nu sitter jag här med pjamasen (STAVNING?!?) och e allmänt normal.
Och det händerju inte speciellt ofta, you know??? ;)
 
Jag har precis tagit en lite dusch! Så himlans skönt! :D
Mycket vacker med en liten CP toffs...
 
Men idag har vi varit första dagen på Kantzowska, KZ.
Det var okej, skolan var inte vacker (på något sätt).
Maten smaka ju inte dirr bra... men de e ju skolmat, så de är väl lite ok.
 
Sen när vi skulle dit skulle man ju ta bussen...!
Vi FAILA!! Kan man lugnt påstå.
Hoppade på fel buss och fick sprina genom Kolbäck!!!
Eller Kolbäck City som jag kallar de från å med nu ;)
 
Så vi joggade brevid (våran) skolbuss, inte lite pinsamt?
Alla på bussen skratta väl? Antar jag :)
Aja, bjud på dig själv ;)
 
PUSS & GODNATT!
 
PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0