Sådär dåligt, ni vet...

Japp, nu blir de så där dåligt med uppdaterning på bloggen.. inte mitt fel, eller jo. Igentligen är ju "allt" mitt fel, de som rör bloggen iallafall. Det har iallafall varit myket nytt att ta in i huvudet nu. Det har ju varit första veckan på Strömsholm och jag trivs som fisken i vattnet, stortrivs!
 
Nummer 1, vi går bara i "riktiga skolan" 2 ånger/vecka och det gillar ju jag! Vi har ioförsig vissa "vanliga" lektioner här (på Strömsholm) också. Men för det mesta har vi stalltjänster, fodringar, hagbyten, ridig och så. Pogramet passar mig sjukt bra! Jag hoppas (TROR VERKLIGEN) att jag valde rätt program!
 
Den här sötnosen har jag ridit 2gånger ut i skogen! Carolans, Kajsa ;)
Och så hade jag sitsträning på dennastiliga mannen idag, Price Aragon :)
 
Puss & hej! Nu ska jag gå till lektionen, har Ridlära! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0