Dream

Underbar, helt fantastiska, awesome, super, regnbågs-stjärna (?) !!!!! Dröm, igen?
Hästen var helt grym idag oxå. Kan de bli bättre? Jag red på femman, för dom hade flyttat ridskolans ston, så jag kunde rida dressyr, fast ändå rida ute! Vilket awesome!
 
Red iallafall på femman, som här en fältävlan/trav-bana + en hage, så det är lite blandning sådär, fast jag red ju bara dressyr. Det är lite backit på "mitten-gräs-delen" så man trännar automatiskt på halvhalter i nerförsbackarna.. Och att dom ska hålla Swunget uppför, powern, kraften! Tränade ökningar i både trav och skritt, vilket inte är hennes starka sida!
 
Men idag var hon riktigt taggad så i galoppen så kände man verkligen hur hon tog tag, hela rumpan och bakdelen sköt ifrån och ryggen ba lyftes upp å PAAAAWWOO! Jäklar, hästkrafter asså! ;) Travökningarna blev inte riktigt lika bra, men bättre en vanligt! Så jag är nöjd!
 
Div III i våras på Haningebygden! Min fina lilla påni ♥
PUSS från Marie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0