OS, Mammma, en HÄST till???

Hej igen? Ni undrar säkert, jag skrev ju att det hade hänt en del den senaste veckan? Mamma är på OS med Jeanette! Min dressy-tränare, så jag passar hennes häst Olle ( eller den heter typ Olympuz). Aja, skit samma? Har ridit honom den här veckan också. Jag kommer nog lägga upp i ett eget inlägg hur hästarna har gått den här veckan.
Lilla söta Olle <3
 
Sen har vi min lilla söta sak också? Tindra! Hon har typ blivit "alergisk" mot spånet i boxen? Alltså, det är en för stor omställning från att stå ute i gräshage i 24timmar/dygn i tre veckor till att komma in och stå på sjukt tort spån. Så jag måste vattna boxen.... hitills tömt 50 liter i hennes box och det ligger bara 2 spånbalar där inne. Jippi..... Det är vad vi tror om Tindra just nu. För hon började hosta och snora när vi ställde in henne i en box? Eller så är det en vanlig förskylning? Men hon har ingen temp så det är bra! + att hon är PIGG som attans?! :D
Puss mina söta rymdvarelser?! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0