God morgon bästa?

Just nu sitter jag vid datorn och dricker LOKA, så jävla standard för mig... alltid verkligen. Jag har inte ens dragit upp rullgardinen för att kolla vad det är för väder idag? ska göra de nu! Drog ner den gamska snabbt igen, för de regnar... JÄVLANS SKIT! Jag ville ha en varm och mysig dag! Menmne...
 
Idag ska jag iaf ut till stallet och rida på eftermiddagen. Emilia och jag ska rida ut hade vi tänkt? Om de inte regnar förstås.. irri! Haha, Emilias och mina ridturer tillsammans i skogen blir alltid AS-lugna. Vi skrittar typ bara ut i skogen i typ 45min och bara snackar? Snackar skit och tjej grejer (fast mest skit).  
Bilden är från i somras, tog den med min mobil när Anna och jag tältade.
Så sjuk fin kväll?! Vill ha fler!!!!!!!!!!!
 
Aja, puss och hej äcklig leverpastej? :s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0