bada...

Igår red jag och Emilia och badade med hestarna!!! Eller bada och bada, iris ville inte gå i till mer än knäna och Tindra kunde jag bara gå i tills magen doppades för hon hade ju sadeln på sig! Men det var en väldigt mysig utritt!
Btw märkte vi att det har börjat bli väldigt mörkt på kvällarna! Vi skulle verkligen tagit på oss reflexer! Så till alla som ska rida ut på kvällen, ta på REFLEXER! De ska iaf vi göra nästa gång...
I övrigt var Tindra snäll och skötte sig mycket bra! Hon var lite seg, men de är nog bara "sommar tröttheten".
Många pussar från både mig och Tindra!

Kommentarer
Postat av: ponnyprinzessor- Nora

Sv. Ofc kan vi gör det! :D

Du kan bara skiva ett litet inlägg och publicera så ska jag göra samma sak när jag kommer hem från stallet!

btw, ses vi där?

Puss!! :**

2012-08-12 @ 13:08:11
URL: http://ponnyprinzessor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0