Ridpass på Tindra

I tisdags hoppade vi för första gången på ute volten. Tindra skötte dig bra, inga stopp eller rivningar. Men det var inte helt underbart, utan bara "felfritt" om man kan kalla de det. Hon blev ganska trött, måste höja havren. Nu går hon på 2kg/dag och det är för lite. Shakira gick på 2kg/dag när var i "högform". Och Tindra väger nog 50-100kg mer än Shakira gjorde, så Tindra måste få mer mat! Det märktes även igår att hon var trött/seg. Allt sket sig när jag red min dressyrlektion igår för Susanna... inge bra. Men idag blir det trimma lite dressyr, för imorgon tävlar jag på Vällingby. Dressyr som sagt, LC1 & LB1. Önska mig lycka till? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0