Godmorgon mina sköna!

Idag är en helt underbar dag! Vet ni varför?
Det är söndag men vi börjar ändå skolan om 1vecka! :D
Dee e awesome! Inga "söndags-ångester"...

Idag ska jag först och främst städa och dammsuga mitt rum!
Jag mins ärligt talat inte när jag dammsög där senast... hehe.

Och sen ska vi plocka upp en ev. medryttare vi brommaplan runt två-tiden.
Hon e typ 28 (tror jaag), har haft egna hästar, och en av dom va till-och-med hingst!
Hon har ridit upp till Msv i dressyr och ja, det e väl bara att hoppas att allt klickar ;)
Både med hästen och oss!

Finaste pånin i solnedgången! ♥

Efter stallet blir de av hem till Louise med Div III laget i dressyr! :D
Vi ska grilla och titta på någon film!
Samt lotta ut Div III laget, vilka omgångar man ska rida ;)
Jag vill nog helst rida i omgång 2!
Så jag kan åka med och hejja på och titta huuuur vi ska göra
För i omgång 2 kommer alla nog ha stenkoll på allt,
eftersom man redan tittat på omgång 1 då ;)

Men vi hörs nog under dagen!
Btw, gillar ni när jag bara lägger upp ett foto å en rubrik som "beskriver"
Det är nämligen lätt och går väldigt fort från monilen!
Så kan göra det ofta om ni gillar de? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0