Andra klassen!

KommentarTid 
hannah om Färdig-tävlad ponny :D:
Hur gick det i andra klassen? PUSS <3 :D
I andra klassen i fredags gick det bättre! Jag tvingade av mig sporrarna, för mamma ville att jag skulle ha dom, men känns bättre utan. Så red den klassen utan sporrar! Och det gick MYCKET bättre på framridningen, hon SVÄVA fram! Awesome ponny! Allt flöt bara på, amazing! Framåtbjudingen var mycket bättre!

Men sen när jag kom in på banan så tappade hon de lite.. fett saaaad azzo.. men gick bättre än förra klassen tycker jag. Behöver träna mer på ökningar, hon måste FRAM, ut ur skalet! Men fick 63,10% och 182poäng. Så jag är nöjd! För det var trots allt första dressyrstarten ute, för mig! Så nöjd :)
 
PUSS på er! Drar till stallet nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0