Statestik?

...kan man inte se -.-'
gud vad jobbigt!!!!
Jag som bara "och nu; hur många läsare?!"
...å sen "nehäää...."
tråkigt när man inte kan se den :(
Diss på det!



Nu ska jag iaf ta och sova lite :D
Har sovmorgon imorgon :DDD
så jag börjar tjugo i tio!
men iofs så går vi ända till halv fyra :(((

Kommer iaf ta bussen ut imorgon till stallet, tio i fyra :)
Och sen ska jag hoppa med Hannah! 
För Cribba, eller vi får typ se om han kommer...
det går ju KVARKA i privatstallen -.-
och han har ju lektioner på många andra ställen oxå!
så han vill ju inte "bära" med sig det till något annat stall :I
Men ridskolan e ju inte smittad, så han bore komma..
tycker jag iaf :D

hoppa :D
Det gillar vi båda ;)

Kramizar Marie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0