Min dag + Tävling! :)

SÅÅ SKÖÖÖÖNNNNTTTT att dethär var sista dagen på
HELA VECKAN!!
(helgen räknas inte som veckan, de e ju helgen lixom) ;)
Har varit en jobbig vecka..
eller jag har varit O-vanligt trött?!
vet inte varför, men så har det iiaf varit ^^



Så nu e det väl att sova igen det inatt (fre-lör)
För på söndag blire ju "TÄVLING"!!! :D
Tagga sönder :P
E verkligen SUPER-TAGGAD!

Ska hoppa 80cm (L:D)
och då Tävlar jag
Och sen blire
1meter / 100cm (L:B)
de blir då en Clear round (ofc)

Har hoppat:
L:D -10 2 eller 3ggr typ..
L:D 5?
L:C 1gång, 1 pet och 1vägran
L:B??! Never ever in my life! :S

Shakira har inte heller hoppat L:B någon gång...
MEN som TUR e är det ju inga kombinationer på valfri höjd
så det är chill-pill på de... :)
Eller inte! men ändå...

Jag är iaf Taggad till 1 000!! 
Så räkna med uppdat på söndag/måndag om "tävlingen"
;)

Förra  gången jag hoppade L:D - L:C
då såg det ut så her..
(inte bra kvalite?!!)


japp, det va det :)
TAGGA!!
hoppas det går bra för alla som ska vara med!
Änskar ER lycka till!!! ;D <3
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0