Inga..

... kommentarer än...
Men hoppas på att det kommer någon iaf :)

Nu har jag pluggat lite, men känns som att jag inte fattar ett piss..
Har alltid varit bra på matte och fattat "grejen" på en gång
men nu funkar det bara inte längre...
och det suger verkligen k*k!
det var typ ett ta i en ekvation 1,5 gånger 9...
och jag ba "va?..." asså hur dum kan man va?!!
Har helt klart tappat matten i 8 & 9
I 6 & 7'an var jag ändå ganska bra.. (okej, rätt bra)
men nu fattar jag verkligen inte vad jag håller på med..!
fett depp...

Jaja, Shakira fick tydligen en "hel" vilodag fast mamma skulle longerat,
eller iaf gått ut på en liten prommenix!..
Men NEJDÅ hon fick STÅ... tycker inte om när ponnys/hästar står..
dom SKA röra på sig för att må bra, och samma gäller människor!
Så att ponny ska få en prommenad e inte mer än RÄTT, tycker jag!
Har jag inte rätt? :/
isf! vad tycker du?
Kommentera, eller fundera?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0