TÄVLA!!

JAAAAAA!!!
NU är det ÄNTLIGEN DAX!

Inte bara här på klubben längre!
Nu ska vi äntligen göra våran tävlings debut ute!
Sååååååhäääääääär taggad!!

Vi åker till Kärsgatan nästa helg! :D
Jag ska hoppa 60cm Clear round & 80cm tävling :D
Ska bli så sjuuukt kul! :D

Såååååååååååååååååååååå suuuuuuuuuuper
TAAAAAAGGAAAAAAD! :DDD

Och det var min lilla hemlis ^^
Men de e STORT för MIG!

Jag är lixom 14år!
Har ridit sen jag va 6..
Haft medryttarponny 3dagar i vecka, 2år!
Haft "egen" ponny i 2 år 6-7dagar i veckan!

Så känner att det är kanske dax att bööööörja tävla?!!
Har sååååKLART viljat tävla, men det har alltid varit krångel.. :(

Så nu e de 180 hyper på mig! :D

Tror det kommer gå suuper (faktiskt)!
Hoppar 100-120 på träning,
så 60 blir nog inte så jättesvårt ^^
inte 80 heller, för den delen ;)


1meter och 80cm.. :)
Dethär kan vi klara!! :D

PUSS!♥


Kommentarer
Postat av: Joanna

L:D på kärs (80 cm) är också clear round :)

2011-10-20 @ 07:31:46
URL: http://capirossin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0