Soon

snart kommer jag sticka till Agnes, som ska ha feeest :P
Det ska bli nice :D
Så nu när jag kom hem från stallet tog jag en dusch, ofc
man vill ju inte komma in och lukta häst + hon e alergisk x(
Så det blir det ikväll+att vi ska flytta :D
När jag kommer hem ska typ mamma hämta mig och så packar vi det sista
och mina grejor/grejer (vad heter det igentligen?!!) och sen åker vi till smällan ♥
Louise kommer sova hos oss oxå, så det kommer bli nice'it även när man kommer "hem" !
Om de inte sover då.. ^^

OCH jag kommer fortsätta blogga! FÖR att jag kan blogga på min mobil, jag har grattis surf ;D
Så det kommer ORDNA SIG!! Så sluta inte kolla på min blogg ;P

Nu blire att kläpå sig !Något Vettig! och sen köpa lite saker, sen mot Ankan :D

Agnes♥
See ya !
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0