Skolan

Nu sitter jag i bilen påväg till skolan och de e skitkallt! Vi tvingades att skrapa rutorna till och med?!! Söta Kelly!! <3 Idag blire skola till khalv fyra typ, sen med tio i fyra bussen till stallet. Då ska jag börja med att rida, sen mocka, sen fixa transport, mat, alla grejer.. å smörja! Tränset behöver verkligen en "grov" SMÖRJNING! Och till de kommer jag ofc använda min älskade glycerin tvål! Den e helt klart den bästa tvålen ever! Så om ni vill ha en tvål som verkligen ger resultat ska ni köpa en sån! Sen har jag en annan som oxå är sjukt bra, fast den är lite mer "vardags smörj-tvål". Den gör lädret "snyggare", hur ska man förklara?! Aja, den "lyfter" lädret ^^ Men de blir iaf grov smörjning om jag hinner ;) Puss! Nu e jag snart framme :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lincoln glycerintvål LYFTER DITT LÄDER OCH TAR DET TILL EN HÖGRE NIVÅ!! :D

/A

2011-10-21 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0