Piggelini!!

Haha, har druckit 1monster 750cl, en lite energi grej 250cl, och en skiiit stor RedBull, på typ 1liter! Fick knapp plats i kylen..^^ nu ligger jag och emilia i sängen och typ bloggar (jag) +messar (hon). Blev inge skräckfilm, mitt internet e så jävla segt.. tar typ 1min att ladda ut 10sek på filmen, och det pallar inte vi ! ^^ så vi har kollat bloggar och massa videoinlägg på de bloggarna, nu e vi inne på ponnysanning.. eller kollar lite på deras klipp ;) förut va dom helt döda ett tag.. men tror nästan jag ska börja läsa knäppisarnas blogg, inte ponnysanning men ponnybrudarna :) dom är typ helt flumm.. körda i huvudet.. men kul de me! Cx och det blir ponnysanning oxå, ska läggas till på min lilla blogglista! Läser just nu 13bloggisar per dag och de e typ lagom,eller liiite fler kanske ;) men puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0