Kondition :P

Igår tränade jag kondition med lilla tjejen!
För hon behöver verkligen de.
Tränade på femman och galopperade varv efter varv.
 
Jag red med Tyra och Kajsa.
Först tog vi bajsslingan och tarvade värmde upp.
Sen red vi in på femman och travade i båda varven.
Efter de började vi galoppera.
Och Kajsa va ju snabb!!
Jag trodde verkligen inte de om Kajsa, men däär ser man :P
Sen skrittade tyra medans jag galopperade mååånga varv ^^
Typ lång och låg, avslappnad.. you know ;)
För jag kan inte börja träna henne i värsta fin formen från början..
Man måste ju lixom börja någon stans ;)
Men lyckades faktiskt få henne lite svettig!
C00LT eftersom hon har så neeeeeeeedrans kort päls x)
Men de e bra det oxå, man behöver ju ALDRIG klippa henne ;)

Puss på er! :)
E i stallet, kommer hem senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0