Kompis mobil

Just nu sitter jag och bloggar från min kompis Mobil ^^ E alltså i skolan nu.. boring... sen ska jag hem och plugga skiten ut mig xC usch.. Igår då?? Japp, då var det skolan heeela långa dagen!! Sooom vanligt ;) Efter det hem och plugga lite.. eller måla klart en täckning till bilden, hehe.. det blev sååå fult.. sen till stallet, fick sjuk bråttom med mockingen! Å mitt I Allt kommer tyrant.ner med Aladin och har ramlat av! Slagit i både nacke och rygg! Ambulans och efter det kommer en stor helekopter!! Landar mellan hagarna och göselstacken!! Getting cool måååste jag säga!! Men stackars Tyra!! Fy, vi får hoppas att det går bra! Sen red jag och gick hem.. plugga lite mer ^^] så de va typ min dag ;) inte så jättekul! Dagen ridpass kommer vid fyra fem tiden &) PUSS!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0