Jobba i stallet?!!

Ja! Tydligen blev det så nu? ~.~
Gick upp vid 7.45 och gick till stallet så jag var där vid 8tiden,
för jag skulle lägga på ett täcke på Shakira innan hon gick ut..
och va iaf i stallet lite innan åtta men gick in ändå.
Och GISSA om det blev världens krig i stallet?!!!
Alla (utom shettisarna) är nämligen upp plockade och står inne från sommerhagarna,
och nu satte alla igång med att sparka i väggarna och ha sig,
men tänkte "jag väntar 5minuter tills dom som jobbar förmodligen är här"
för dom flesta hästarna på ridskolesidan har inga foderstater,
men det kom ingen och då fick man ta saken i egna händer
eftersom stallet höll på att rasa samman!
Fodra 40hästar...
Japp, sen var dom lite lugnare ;)
då borsta jag av min sockerbit och satte på henne ett täcke.
Sen kom Louise och vi stod och snacka tills Simon kom,
för han viste vart alla hästar skulle stå :)
Efter det hjälpte man ju till med att ta ut hästar och när alla var ute så gick jag hem och åt frukost, nu sitter jag här och bloggar ^^
Och fixar Album på datan till alla mina foton  ;)

Vacker chey! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0