Igår + Idag

Igår va de ju tävlig :D Gick upp vid sex och va i stallet runt sju.. Jobbigt jobbig, men kul att äntligen få komma iväg på lite tävling! Efter några år... Men allt gick väl fint, berättar mer i något annat inlägg, för nu hade jag tänkt att ta mig till stallet :D Ska bara skritta lite på tjejen idag, men mockningen, maten och allt sånt slipper jag ändå inte undan :( Sen ska jag även fota Amanda och Salut idag :) Äre någon annan som ska till stalllet kan jag fota när ni rider eran häst oxå! (Om jag får för Amanda) Bilden är från igår :D

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; Ja, jag tror hon hade några bilder på dig.. Hon har lagt ut ett album på facebook :) Vet inte om du kan se henne eftersom att ni inte 'r vänner, men sök på philippa nyberg och se om det går ;)

2011-10-24 @ 07:23:36
URL: http://capirossin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0