hoppning!! :D

Idag är det hoppning och jag är taggad till 1000! Efter att ha slagit mitt och Shakiras höjd rekord förra gången, 1.10!! Känns verkligen som vi kommer framåt! Förra året vid denhär tiden hade vi precis börjat hoppa och hoppade typ kryss på 40-50cm, haha... och det tog 3VARV på volten innan vi kunde få galopp, och när vi hoppade blåbärs hoppning REV vi på 30cm! Snacka om att vi har kommit långt tillsammans! :') min älskling! <3 så efter skolan kommer jag nog åka hem och byta om, ta något att äta och sen dra till stallet! Ska fråga mamma om hon kan fota lite, eller om någon annan kan! Fast ni kommer tyvärr inte få dom på ett bra tag.. för jag har inget Internet på min dator :( Men bloggar mer sen, för nu blir det matte, JIPPI!! eller inte... puss på er! Hoppas ni har det bättre än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0