Hemma :)

Nu e jag hemma "på riktigt" :))
Idag har jag inte gjort så mycket..

Först skoli, sen stallet.. kolla runt lite där
Hem och äta, byta om, blogga..

Rulla vidare till stallet, mocka, borsta
och bestämde mig för att rida lite barbacka i ridhuset :)

Först tänkte jag bara ta det lite lugnt (tidigare inlägg) 
men sen blev de meeer!
För hon var piggelin :D
Så arbetade 30-45 min i lilla ridhuset

Det var typ knökfullt ^^
"Alla" fredags-människor va verkligen där :)))

Ni får ett "dagens ridpass" senare..
Nu ska jag göra lite tids till imorgon!
Och äta! klockan är för fan tio! :O

Då kommer bästa Frukt och vi ska ha Skräck-film-kväll :DDD
Jippi!! Tagga, tagga, tagga!

  
De e inte jag.. xD
Ellerhur?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0