Hehe...

.. råka redigera helt fel när jag försökte mig på att redigera.. så ponny blev senapps gul?!! Igår red jag ut och på banan. Det gick sådär. Först när jag red ut ville hon inte ställa alls, så det blev typ dragkamp.. och hon drog åt ena hålet o jag banka med skänkeln.. sorry bebis! Men hon var så sjukt jobbig, sprang med huvudet rakt upp och ville inte alls jobba eller böja: nacken 1meter rakt upp, ryggen som en bannan rakt ner och bakbenen 2miljoner år bakom oss! Börja jobba in henne i galoppen o då gick det mycket bättre! Bakbenen kom som 2racerbilar! Rakt in under henne! Men desto svårare att få en avslappnad form ^^ efter lite misslyckande gick jag ner till banan och träna lite på de, och SKIT vad BRA det gick! Asså typ super alltså!! Skutta över ett litet litet kryss å hon va duktig :) <3 Trava av och gick upp. Duktig ponni, tillslut ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0