Dagens ridpass 06-10-2011

Först red jag lite i ridhuset eftersom det regna så hemskt mycket (förut) och jag ville inte rida ute när det regna.. Men eftersom det gick piss inne i lilla ridhuset så bestämmde jag mig för att ta en sväng ute istället! hon verkade även väldigt trött, så de var nog bäst för både henne och mig att komma ut i skogen lite :)

I ridhuset kändes hon väldigt springig och ran iväg, sköt ut med ytterbogen, bar inte med ryggen... m.m ni fattar ;/

Så tog en sväng ut så hon fick sträcka ut, arbeta i lång och låg form istället ;)
Och det gick faktiskt bra, efter allt krångel i ridhuset :(

fotade även Amanda när hon hoppade lite på volten :)
Hindret är 75, det kan man inte tro?

Själv är jag jättestolt över att man har tagit sig över...

120! Passar på att skryta lite nu, jag vet.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0