Tjooo, hemma nu..

Japp, nu e cheyen hemma :p
Jobbig da, typ sjukt trött eftersom jag var tvungen att gå upp FETT tidigt..
Musik uppsatsen hade jag inte änns orkat börja med igår..
Sen blev det ett litet stopppp, sen promenad och typ såå.
Sen åkte jag hem, nu blire chill kväll om inget händer xp

Ska typ äta något, har inte gjort de på sjukt länge..
Hehe, lever på mina humörsvängar.. haha xD
Förut typ underground förut, nu baa svävar på moln ^^
Tror faaan de va Shakira som vill att jag ska va lycklig igen..
De e såå ;) Tror jag♥

Så nu e de bara att krypa ner i sängen, fett trött jag e.. ^^
Hehehehe, inte nu... men e faktiskt sjukt trött!
natten ons-tors sova jag 4timmar och tors-fre typ 6, inte så jättebra.


Spökar hääär, i Smällan!
Det e som någon går här uppe och dörrarna knakar, även fast ingen går igenom :o
Fast e typ trött så bry mig inte så jättemkt.. ;)

de e typ stööök i mitt rum oxå, måste fixa de :(
De e kaaaos mannen x(

Men jag måste käka.. innan jag somnar :s
 Jätte PUSS från mig <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0