Nya hästar?

Japp, det ska bli! :D
Ska köpa en egen, riktigt bra D-ponny!
Så ska börja kolla runt lite efter någon som jag jan tävla!
Jag vill oxå komma upp i klasserna lite.
Har ridit 6-7dagar/veckan det senaste året + typ 4månader
Varit i stallet varje dag! Mockat å fixat m.m...
Tagit hand om min ängel på de helt klart bästa sättet!
Noga VARJE dag, japp..

Från att ha hoppat 30cm blåbärshoppning till 1meter valfri höjd på 1år
En ponny som värken kunde sidförande skänkel eller galoppfattning.
Shit vilket jobb det har varit!!
Från att hoppa lägst i "sämsta" gruppen, till att hoppa högst i bästa gruppen!
Oxer50/Räcke60 till Oxer 110,/Räcke 120
Hon har varit grym och lärt mig så otroligt mkt!
Beröm och tålamod, inte minst!

Tack gumman♥



Sen ska Jeanette köpa en stor häst som jag ska få hjälpatill att rida! :D
Jag ska hoppa den och hjälpa till att rida den helt enkelt
Jag känner att jag vill rida in mig på stor häst oxå.
Det skulle vara super att få chansen att ha 2hästar samtidigt (ponny & häst)
Kunna tävla en D-ponny samtidigt som man får lära sig att rida stor häst!
Känns super eftersom jag har fått den "förfrågnignen".
Att få frågan om att rida någons annas häst (Hoppa!)
Dessutom en unghäst, ingen erfarenhet.
Jag tror att det flesta litar på mig (känns så).
Eftersom jag får rida rätt många hästar.
Och det känns super att ha de stödet bakom sig :)



(Olle)

Vi skulle ju åkt och tittat på Danne-2007 & Olle-2006
Men blev inget av, ände ju en massa tråkiga saker..
Men nu har jag blivit riktigt sugen på att rida igen!
Ska rida Nemo 2dagar/vecka oxå.
Så nu blire hästar igen! :D

Va i globen Lör-Sön och blev supersugen på att köpa en ponny+en massa grejer!

Älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: mandyz

Va kuul :D <3

/amanda

2011-12-01 @ 18:42:50
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Tova ♥

Tycker du är sjukt stark som klarar av att gå vidare och köpa en ny häst! <3 Jag LOVAR att Shakira vill att du ska vara lycklig, och det blir du med en ny häst.. <3

2011-12-04 @ 16:41:34
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0