Grymma, fast inte jag..

Asså ni e ju grymma! typ glammrar er fast, även fast jag bara är ute och ränner..
Haha, har inte "tid" (man har ALLA tid i världen.. men man gör de man vill!) såå jag har haft tid, men det fanns så sjukt mkt roligare saker att göra och viktigare (finns en hel del fortfarande..)
Men jag tänkte blogga lite, nu ändå!
Även fast jag hade hemprov till idag=inte klart, engelskaprov till på onsdag=inte pluggat något alls och musikuppsats till förra fredagen=typ IG på den, så ska sicka in en komplitation (eller vad de heter?..)
Shit nian asså... fyy faan vad jobbigt.

Idag va de inte nice i skolan, förutom att vi körde ♥Hockey på idrotten! :D
Jag e heeelt galen i skridskor! :D Älskar att gliiiiiiiiiiiiiida fram, ba swiiisch! ^^
Asso grym som man e så rammlar man 2ggr och nu har ja ett SJUKT stort blåmärke på vänster knä, måste se så vacker ut nu asso... Men e faktsikt bättre än de flesta i klassen!
Bättre än alla tjejer.. hihi, skryyyt! Nä (elr jo), men e faktiskt fett stolt ^^


Fint vaa?
Nä inte dirr...

Puss!


P.S! Skulle kommit upp 28/11-2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0