Dax nu?

Det är väl nu man ska ta chansen att börja blogga igen? Nu går det ju super, typ 60-65pers inne på bloggen per dag! :D De e ju faktiskt rätt nice.. ;)

Men har inte gjort så mkt.. Igår typ blev de knas ^^ hamnade hos en kompis♥ och jag sov där. Idag var jag ju tvungen att åka hem innan skolan och hämta mina grejer, för hade typ inget med mig. Så då blev det typ helt kaos, asså jag åkte till skolan hade idrott och "käka" lite (d.v.s inget - orsak: äcklig mat!) och sen åkte jag och min kompis till gymnasiemässan. Det va inge nice, för jag vet inte vad jag vill bli och sådär... -.-  Men nice att man bara hade 1lektion idag! :D Sen åkte jag "hem" till kompis♥ igen, va lite där och chilla ;) Nice nice, men nu ska jag igentligen skriva en uppsats som ska va inne imorron.. men orkar verkligen inte - sov bara 4timmar inatt :p


nu e de trött chey som gäller...

PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0