över 20,,,

Det finns SJUKT många som säger "ja har typ 100-200 läsare/dag, lalalala..."
Visst, det kanske finns de som har de men azzå snela.. ljug inte om ni inte har de!!
Jag lackar fan ur på de människorna...
Åå sen man ba "kan du visa då??"
dom ba "azzå nee, eller jag bara skojade.. hehe."
Man ba "Visst!..."

Jaa, jag vet... överreagerar.. men jag stör mig bara så sjukt mkt!
Jag har själv inte många läsare.. hehe, men jag brukar tycka att om de e mer än 20personer (inte sidvisningar!!) som har läst/tittat på min blogg så bloggar jag, annars skiter jag typ i de om jag inte har lust.
Även fast de är fler än 20 så brukar jag ändå inte palla blogga ^^


ni kanske inte fattar, men skit samma..

sur cheey.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0