Äntligen Jul-lov!

Nu är det äntligen dags för ett långt jul-lov! Ska faan bli Nice'it värre! Har redan bokat upp dagen imorgon me Världens finaste Hannah!!♥ Vi ska dra in till stan och köpa massa saker.. jippe! Jag hatar ju att shoppa, men med Hannah kommer de säkert bli super! Och så har vi en HEL DEL att prata om, så de ska bli gött-gött de!


Hanni och Bella-bus!

Idag har jag varit i skolan typ 1timme. Vi hade sovmorgon så började 10.30. Då tänkte jag att jag inte behövde ställa någon klocka, menmen... hehe. Vaknade kl 11.10., man ba "Ops-ii dopsi!.." så missade våran ända lektion, SO. Men vi kolla ändå bara på film, såå... Men iaf, jag åt frukost gick till skolan städa och sen drog jag hem till min älsk.♥ Vi hade de najs och sen var jag tvungen att sticka till skolan... ingen! För en f*cking avslutning. Men lite sorligt att de är sista julavslutningen på Södra! Fast ändå så är ju de igentligen SJUKT NICE! Så lycklig cheey!


Hittade en gullig bild på Kajsa Kavat! På nos-luddet står de "Merry christmas!"♥

Efter det drog jag hem till Jens'a.. hämtade KAKOR!♥ Med Agnes och hennes kusin Liniiis. Vi hade sålt med klassen, för att samla pengar till Polen (jag sålde till mig själv dock). Så smaska på kakor påvägen till skolan där vi värmde oss lite och sen drog vi till Tuben och åke lite tubis medans vi busringde lite människor! ^^ Hihi, busiga cheeeyer!



Sen drog jag till min älsk igen och kom inte hem förens seeent, halv elva/elva tyyp...  Haha, inte bra. Men nu har jag ducshat och ska sussa.. Puzz alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0